2011. január 21., péntek

Évkezdés

Két hete már a főállásomban dolgozom. Nem könnyű, szinte semmi idő nem marad a hobbira. Sőt semmi, mert mostanában mindig bealszok az altatás közben a gyerek mellett. Bosszantó. Vár rám három kiszabott ruha nekem, egy már háromszor lebontott és negyedjére félig újrakötött sapka Emmának és néhány quilt UFO.
És egy csomó fényképpel is el vagyok maradva, mert varrtam Emmának egy nagyon szép nadrág-kabát téli együttest pufi anyagból, bélelve és magamnak is 1-2 ruhát. No majd...

Azt ne is mondjam, hogy persze a lakás szalad, mert reggel 7 előtt már elmegyek otthonról és este 6 körül érünk haza Emmával...

Ennek ellenére azért vannak tervek :-)
Az elmúlt hónapokban teljesen rákattantam az 50-es, 60-as évek stílusára, főképp miután karácsony környékén végignéztük a Reklámőrültek 1-3 évadot :-)
Ezért ma amikor e-mailben jött a Butterick "két napig minden 4.25$" hírlevele nagyon megörültem ennek a ruhának:


Főképp a szabásmintája tetszik, igazi klasszikus kötényruha!
Még sose varrtam hasonlót, de tuti, hogy megrendelem és kipróbálom. Sőt először lesz olyan, hogy nyomtatható mintát fogok kérni.
Ezen felül még találtam 3 másik retro ruhát is. :-)
És a végére még egy weboldal ajánló. Borzasztóan tetszik itt minden:
http://www.anthropologie.eu/

5 megjegyzés:

Kicsoda írta...

ezt a ruhat en is mindig megnezem es rajovok, hogy tetszik, de nem en vagyok:-) en par vogue-t neztem ki.
Egyebkent van egy ilyen ruham (pont ilyen) es kicsit fura hordani, de nagyon erdekes.
a site nagy kedvemcem volt nekem is, en ekszereket vettem toluk:-)

Flier Judit írta...

Én már nagyon kíváncsi vagyok a ruhákra és a kabátkára! Anthropologie nekem is a kedvencek között van, pont tegnap nézegettem a kötött betűket, ilyet én is tudok csinálni felkiáltással, tök jól lehetne újrahasznosítani pulcsikat. Az a fránya idő...

Szentpyr írta...

Mivel varrni nem tudok, csak csodálom a tanult kolleginák remekeit, mint pl. lejjebb Orsi tüneményes együttesét, hihetetlenül eltaláltad!

A.- ügyben, khmm... függő vagyok. Töredelmesen bevallom, gyűjtő is. Mondom, nem tudok varrni, hát muszáj!:))

m.k. írta...

Szia, örülök, hogy idetaláltam, s hogy ez még többeknek sikerüljön, kitettem a blogodat ide is:
kincsesbánya

zazálea írta...

A Reklámőrültek nagyon jó. .O)))
Szeretném (szeretnénk), ha tudnál mindent mutatni, szeretném (szeretnénk)...